keskiviikko 22. helmikuuta 2012

ahkerointia ja fanikirjeitä

Kvällens på alla!

Olin tänään maailman onnellisin tosta aamuisesta kevätauringosta ja sinisestä taivaasta. Kyllä se kevät sieltä tulee! (Aionkin siksi sivuuttaa iltapäivän lumimyrskyn, jonka seurauksena mä näytin töistä kotiintultuani siltä kuin olisin käynyt suihkussa. Onneksi ei tullut rapussa ketään (hottista) vastaan, se ois ollu niin mun tuuria, otsahiukset märässä klimpissä ja muutenkin hurmaavan näköisenä. Tosin en oo varma asuuko mun rapussa ees ketään hottista, en oo kauheesti nähnyt mun naapureita. Mutta back to track, eiks uusi lumi oo vanhan surma, vai miten se meni?)

Oon ollut tänään myös tosi ahkera. Päätin opiskella kunnolla töiden jälkeen, joten laitoin puhelimen äänettömälle JA värinähälytyksen pois päältä. Sit kului kaksi tuntia ja kaksi kuppia kahvia ja sivuja jäi taakse aika läjä. Jes.

Sain taas kirjottaa kalenteriin "pääsykoeopiskelua x h" -merkinnän, se on aina hienoa se. Varsinkin kun sain vihdoin mun kalenterin tuunausprojektin loppuun.

Tästä se alkoi. Kalenterin kansi oli siis täysin musta, noi numerot vaan
näkyy tollee "painettuina". Kuvanottovaiheessa tuunaus oli siis jo alkanut. 

Mä siis lakkasin noi numerot ensin vaaleanpunaisella kynsilakalla ja sitten lakkasin vielä päälle kerroksen sellaista hopeista glitterlakkaa. Joka ei tosin näköjään näy tossa alemmassa kuvassa. Kiva. Mutta siis nyt noi numerot kiiltää sillee kivasti. Oon vähä tämmönen harakka, kaiken kiiltävän perässä.


Valmista tuli! Kauheen kiva muuten kun noi glitteritkin näkyy oikein
kilometrien päähän.

Kauhean monimutkainen ja aikaavievä projekti siis kyseessä, kulutinkohan tohon yhteensä jopa sen pari tuntia (sis. kynsilakan kuivumisen odotteluun käytetty aika).

Piti aluksi opiskella huomenaamullakin ennen töitä, mutta me mennäänkin T:n kanssa yhteen näyttöön ihan tähän mun lähelle! Kuinka jännää! Oispa se kiva, koska ei me meidän kaveriasunnoksi mitä tahansa luukkua hyväksytä.

Kuuntelin tänään läpi Florence + the Machinen uuden (tai no uuden ja uuden, kuitenkin niiden uusimman) Ceremonials-levyn ja sen kunniaksi lopetankin tän postauksen vetoavaan fanikirjeeseen.

Rakas Florence + the Machine,

olkaa niin kilttejä ja tulkaa esiintymään tänne Helsinkiin ensi kesän Flow-festareille, pretty pretty PLEASE? Tarvitsen jonkun hyvän syyn ostaa liput kyseisille festareille, koska so far sinne ei oo tulossa ketään mua liikuttavia artisteja (pitäkööt björkinsä), mutta teitä tulisin katsomaan enemmän kuin mielelläni. Teillä on niin kivoja biisejäkin! Voin jo kuvitella miten kauniisti ne kaikuis Suvilahden lämpimässä kesäillassa. Sitäpaitsi olitte täällä viimeksi kaksi vuotta sitten, eli kukaan ei edes muista miltä kuulostatte livenä. Muistinvirkistyksen aika siis! Ja ootte ainoa hipsteribändi, josta oikeesti tykkään. (Paitsi lasketaanks RHCP?) Kaikenlisäksi teidän biisit, joista saan kylmiä väreitä, soi jopa meillä töissä, mikä on musta merkki kohtalolta! Ja sitäpaitsi Flow'hun tulee aina vaan artisteja, jotka on just julkassu uuden levyn ja te ootte! Joten teillähän on melkein velvollisuus tulla esiintymään tänne! Deal? Koska muuten ootte kauheita jengipettureita. Sitäpaitsi esiinnytte Norjassa ja Ruotsissa vaan pari päivää ennen Flow'ta, joten sieltä pääsette hirveen kivasti piipahtamaan täällä. Sitähän minäkin.

Toivovin terveisin,

suureksi osaksi teidän ansiostanne musiikillisesti hipsteröitynyt Anna

ps. jottei nyt jää vahingossakaan mikään epäselväksi, niin teidän on siis PAKKO tulla Flow'hun!!

Ja jos joku on jostain syystä missannut kyseisen bändin, tässä niiden mun tänhetkinen lempparibiisi:



Tätä on niiiiin kiva popittaa ja tanssia ihan kybällä. No missäs muuallakaan ku siellä Ladissa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti