tiistai 27. maaliskuuta 2012

päivän miksi potenssiin aika monta

Suuria kysymyksiä, joita oon tänään pohdiskellut:

Miksi kylläisenä ei ikinä jaksa lähteä ruokaostoksille?

Miksi Twilightin viimeinen osa ilmestyy vasta ensi marraskuussa? (MIKSI VOI MIKSII?!)

Miksi tiskit ei tiskaannu itsestään?

Miksi Justin Bieberin uusi Boyfriend-sinkku ei tehnyt muhun suurta vaikutusta? (Odotan levyltä suuria.)

Miksi vuorokaudessa on vain 24 tuntia?

Miksi itsensä halaaminen ei tunnu samalta kuin toisen halaaminen?

Miksi Gossip Girlin uudet jaksot ei jo tuu telkkarista?

Miksi upouusien reittien kokeileminen on aina yhtä jännittävää?

Miksi Koffin puistossa on niin paljon sorsia? (Joo, siellä oikeesti on! Awwww.)

Miksi linnunlaulun kuuleminen tekee aina yhtä onnelliseksi?

Miksi Helsingin ilta tuoksuu niin kesältä?

Miksi mä en muistanut miten upeelta motivoitunut opiskelu tuntuu?

ja

Miksi toi lätkän MM-kisojen "Leijonaa mä metsästän!" ja Jalosen "Tervetuloa koittamaan" -kisamainos on niin järisyttävä ja kylmiä väreitä tuova? (Mä en malta odottaa. Mä en malta odottaa. MÄ EN MALTA ODOTTAA! Kotikisat voi tsiisus ja MM-kulta puolustettavana! Oon ihan liian innoissani.)






Mä todella uskon, että tästä tulee hyvä kevät. Ihan kaikin puolin.

xoxo,

Anna

ps. nyt siirryin Leijona- ja Suomen MM-kulta 2011 -videoista Britain's Got Talent -videoihin ja ihan pikkusen liikuttuneena katon näitä täällä. Jengi on niin hyviä laulajia ettei mitään järkeä. Suomi-Ruotsi -kultaottelu on edelleen niin koskettava ettei mitään järkeä. (Ja kyllä, olen tosissani.) Alan kyynelehtimään ihan tällä sekunnilla kaikesta tästä liikuttuneisuuden määrästä.

Elämä on parasta parsaa, ihan oikeesti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti