keskiviikko 11. huhtikuuta 2012

ai mikä pakkaaminen?

Huomenta!

Oon ollut ihan hurjan reipas ja pessyt jo kaksi koneellista pyykkiä. Tosin vikaa pyykkisatsia hakiessa meinasi käydä hullusti, koska pesutuvan pesukoneen luukku ei meinannut taas(kaan....) aueta. Sain riuhtoa ja käyttää vähän väkivaltaa, ennen kuin se loksahti auki. Joku kaunis päivä mä vielä hajotan sen.

Oslo tosiaan kutsuu huomenaamulla ja herätys on ihan järjettömän aikaisin since kone lähtee jo seiskan jälkeen aamulla. A-pu-a. E tuleekin sen takia tänne mun luo yöksi tänään. Jee!

Oumaigaad.

Mä just tajusin, etten oo ees alottanu pakkaamista. Puhuin eilen illalla ensin maman ja sitten isin kanssa puhelimessa ja isi piruili, että "varmaan oot jo pakannutkin". Heko heko, vastasin ja ajattelin, että pakkaanpas kohta. No mitä vielä. Olin niin poikki, että että heti puhelun jälkeen unohdin koko pakkaamisen ja menin vaan nukkumaan.

Ja nyt pitäis lähteä töihin. Jää pakkaaminen näköjään sit illalle. Hups.

Periaatteessa mulla olisi vielä vähän aikaa pakata ennen duunia, mutta olin oikeastaan suunnitellut, että käyn vähän ostoksilla. Ollaan E:n kanssa järkeilty, että koska Oslossa on niin kallista että oksat pois, ostetaan molemmat sieltä vaan yhdet paidat ja keskitytään ihailemaan kaupunkia ja nähtävyyksiä. Mä vähän niin kuin ajattelin tällee etukäteisshoppailla. Ihan vaan vähän alusvaatteita ja yhen ihanan topin. Sit voin sanoa "No tää on melkein Oslosta!"

(Oikeesti haluisin sen ihanan topin mukaan Osloon. Se on hei kirkkaan keltainen ja IIIIIHANA. Toivottavasti se istuu hyvin. Muuten tulee ruumiita.)

Voi saakeli, onpas kello paljon! Mä oon niin huono ajankäytön suunnittelussa. Opetetaanko sitä jossain? Kohta pitää nimittäin laittaa juoksuksi (ja mä inhoan juoksemista. Mun mielestä ei ikinä pitäis juosta, ellei oo juoksulenkillä.)

xoxo,

Anna, puolijuoksun ammattilainen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti