maanantai 30. heinäkuuta 2012

lomailua lakeuksien keskellä

Maanantai-päiviä!

Ulkona on ollut maailman kivoin sää nyt viimeiset pari päivää. Tälläsiä HELLE-päiviä mä oon odottanut siitä asti kun lumi osoitti ensimmäisiä sulamisen merkkejä joskus maaliskuussa. Nojaa, kai se on parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

Yritin viikonloppuna käydä tasoittamassa mun rusketusta Koffissa (mulla on siellä jo oma vakkaripaikkakin), koska kukaan ei kertonut, että kun ottaa aurinkoa bandeau-yläosa päällä, siitä jää sellaset kivat rusketusrajat tohon dekolteen alaosaan, jotka näkyy kauheen nätisti kun on esim. olkaimelliset kolmiobiksut päällä.

Ai miten niin tollaset asiat pitäisi tajuta etukäteen?

Näistä mun elämän suurista ongelmista (kohtalotoverit, saa ilmoittautua) voitaneen siirtyä menneeseen viikkoon ja yhteen maailman rentouttavimmista kesälomanviettotavoista: mökkeilyyn. Meidän perhe on aina käynyt mökillä, siis aina. Meidän pihapiiriin kuuluu kolme mökkiä, joista vain yhteen tulee puhdasta kraanavettä, toiseen pelkkää järvivettä ja kolmannesta mökistä ei löydy vesipistettä ollenkaan. Sähköt löytyy sentään kaikista. Puulämmitteinen sauna järven rannassa laitureineen ja tietysti se perinteinen ulkohuussi löytyvät myös. Aika alkeellisissa oloissa siellä siis ollaan, lähimpään kauppaan (joka sijaitsee huoltsikan yhteydessä) on viisi kilometriä, mutta siitä huolimatta, tai ehkä just sen takia mä rakastan meidän mökkiä.


Sauna ja mökkirakennukset vol. 1 ja 2.



Ite ootte kuvannu horisontin vinoon. 



Minä sydän mökkeily.



Peilikuvat rocks nyt ja aina.

Voidaanko tässä kohtaa pysähtyä tuijottamaan mun oikeaa käsivartta? Kattokaa MIKÄ HABA! (Ja ei, "haba" ei oo ilmestynyt koska vahingossa lytistän mun käsivartta mun kehoa vasten. Ihan sattumalta mun ikuisiin narukäsiin on ilmestynyt muskeleita.)

Ja ei, kamera ei ole blogilahjus tai oma ostos. Ihan pikkusiskon järkkärillä oon vaan leikkinyt. Mutta olishan tollanen kiva!



Pitäis varmaan lopettaa muut duunit ja alkaa kokopäiväiseksi valokuvaajaksi kun selvästi osaan kuvanottovaiheessa niin hienosti kiinnittää huomiota esim. johonkin horisontin vaakalinjaan. (Mikä kuvanmuokkaus?)



Käskin pikkusiskoa kuvaamaan mun sillan vaan koska a) oon luonnostani notkee ku näkkileipä ja b) oon tällänen lesopelle. "Katomuakatomuakatomua, kato mitä MÄ osaan" tv. Anna kaks v- eikun siis kakskytkaks vee



Tällä kuvalla ajattelin hakea Iholla-sarjan seuraavalle tuotantokaudelle. Ei tarvis edes ottaa promokuvia kun mulla on jo valmiina. Uskon, että sarjan tekijät arvostaa mun oma-aloitteisuutta.



Käytiin lisäksi kuvailemassa, missäpäs muuallakaan kuin pellolla. Sitä noilta huudeilta nimittäin löytyy. Asiaankuuluvat pellollarämpimisvaatteetkin oli päällä, kuten kuvasta näkyy.



Viehkeää.

Nyt heitän vaatteet niskaan ja suuntaan Länsisatamaan. Me lähdetään äidin ja pikkusiskoista pienemmän kanssa (Sofia ei taaskaan oo mukana, koska se on niin tunnollinen työntekijä... MÖH. Pikkuveljestä nyt puhumattakaan. Ne ei intissä ehkä katsois kauheen hyvällä "hei tää alokas lähtis nyt sen perheen kanssa päiväks Tallinnaan, kai te pärjäätte ilmankin?"). Ollaan menossa siis pikaiselle yön yli reissulle Tallinnaan. Super-Alko ja vaatekaupat, täältä tullaan!

Wuhuu!

Tv. Anna

ps. kiitos alitajuntani freudilaisesta alkkislipsahduksesta, Super-Alko halpoine hintoineen kun on tosiaan se mun ykkösprioriteetti. Ketä muka jotkut vaatekaupat kiinnostaa? Tai itse Tallinna?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti