tiistai 17. heinäkuuta 2012

you took your time with the call, i took no time with the fall

Iik! Se yksi soitti mulle!!

Tää on niin tätä. Just kun oon julistanut sekä itselleni että tytöille (ja äidille), että olkoon koko mies ja hyvin on ilman sitä tähänkin asti pärjätty, niin eiköhän sillä samaisella hetkellä puhelin soi.

Näytöllä lukee nimi X ja multa menee pasmat välittömästi sekaisin.

Sofia piti mulle oppitunnin siitä, kuinka tollasissa miesten kanssa käydyissä puhelinkeskusteluissa käyttäydytään. Se käski mun olla viileä ja vähän etäinen, mutta ei vihainen. Muistin sen vielä ennen kuin vastasin.

"Anteeks ettei musta oo kuulunut, täs on ollut vähän kaikennäköistä. Nähtäiskö tässä joku päivä?"

Sit kun se puhuu sillä sen söpöllä äänellä, niin eihän tässä ollut mitään tehtävissä.

Kaikki mun viileys ja etäisyys valui samantien Kankkulan kaivoon. Damn it.





Mutta onneksi riemuidioottina on hyvä olla. 

Hihi.

On ne miehet sittenkin ihan okei. 

Ja joudun ehkä nyt harkitsemaan sitä nunnaksi ryhtymistäkin. (Mikä on tavallaan tosi hyvä, koska mulla menisi ikä ja terveys opetella mitään puutarhanhoitoa. No joke. Oon onnistunut tappamaan neljä kaktusta.)

Onneksi mä kävin just eilen ripsihuollossa, jos me kerran nähdään vielä tällä viikolla. 

Hihi.

Terkuin,

sydämestään ihan vaan vähän seonnut Anna

ps. kuva on maailman hienoimmalta nettisaitilta nimeltä: iwastesomuchtime.com


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti