perjantai 19. lokakuuta 2012

iisibriizi kotiperjantai ja seikkailua uuden musiikkigenren parissa

Hej på dig!

Tää perjantai-ilta on kulunut mozzarella-pizzan, suklaalevyn ja musiikin parissa. Pääsin lähtemään töistä tavallista myöhemmin ja eihän mulla aivoissa liiku mitään duuniviikon jälkeen, joten kotiin päästyäni vajosin sohvalle ja juorusin hyvän ystävän kanssa puhelimessa. Varttia vaille yksitoista tajusin ja muistin, että eipä muuten oo kahvimaitoa aamuksi. Juoksujalkaa lähi-Alepaan (ihan oikeesti, Luojalle kiitos noista aukioloajoista!), maito ja vähän herkkuja messiin. Oon aamuisin niin laiska, että ei mitään toivoa että kykenisin kauppaan silloin.

Oon siis hemmotellut itseäni pizzalla ja syönyt tota suklaalevyä niin kuin leipää: toisin sanoen pureskellut paloja tosta lähes kokonaisesta levystä. Ah näitä elämän pieniä iloja.

Ja niin. Oon tällä viikolla kuunnellut paljon itselleni uutta musiikkia, genrestä nimeltä "indie". Also known as "THE hipsterimusagenre". Uutta se on siksi, että normaalisti mun musiikin kuuntelu sisältää lähinnä biisejä genrestä nimeltä "ärsyttävät, hyväntuuliset tanssilattialistahittirenkutukset"

Pitäisi selvästi vähentää hengailua sen yhden (tai "musanörtin" niin kuin se itseään leikkisästi nimittää) kanssa.

 

Mutta tykkään tästä kyllä. Sekä biisistä että bändistä.

Ja tää on soinut GossipGirlissä. Ei voi siis olla ihan huono biisi.

Ei musta silti kyllä hipsteriä tule. Ei näin helpolla. Haha.

Huomenna viikon viimeinen duunipäivä, jonka jälkeen minä ja AH suunnataan yhteisten ystävien tupareihin ja sen jälkeen kuka tietää minne ilta johtaa. Ajateltiin tosin ottaa ilta kevyesti ja iisisti, ei siis mitään järkyttäviä övereitä. Kikatusöverit sallittakoon. Sunnuntaina sit ehkä I Love Me -messuilua.

Uu ja sit mulla on kauheat kamerapohdinnat menossa! Päätin nimittäin eilen, että nyt tarvitsen sen uuden kameran. Muutama vaihtoehto mulla on jo kiikarissa, mutta pitää vielä tsekkailla niitä tarkemmin (eli googlata ne ja valita se kaikkein kaunein. Ai mitkä tekniset tiedot ja ominaisuudet?)

xoxo,

Anna


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti