maanantai 25. helmikuuta 2013

Semitylsistä Oscareista löytyi hiusihastus

Hyvää yötä ja huomenta!

Oscarit on nyt takanapäin ja pakko kyllä sanoa, että oon vähän pettynyt. Juonto ei ollut erikoisen loisteliaisuudella erottuvaa, mutta Adele oli liikuttavan aito, samoin portaissa kompastunut suloinen Jennifer Lawrence. Musiikkipainotteisuus oli hauska lisäelementti, mutta muuten aika keskinkertaiset kekkerit oli.

Puvut oli sentään ihan kivoja, mutta mikä mussa herätti eniten tunteita, oli ne muutamat naisten lyhyet poikatukat! Charlize Theron ja Anne Hathaway, näin muutamia mainitakseni. Koskaan ei oo näin paljon tehnyt mieli vaan saksia omakin tukka lyhyeksi. Oon jo joskus aikaisemminkin pohtinut, miltä näyttäisin poikatukassa (Charlizen tukka on kyllä aavistuksen liian lyhyt mulle). Ääää.



Mun pitäisi anyways mennä kampaajalle, hajottaa nää mun latvat ja niiden kunto. Minkäköhän mallin näihin leikkauttaisin? (Poikatukka...) Ehkä joku kiva, vähän rikottu malli? (Poikatukka...) Mutta ei liian rikottu, haluun että se näyttää kuitenkin sillee huolitellulta jos en jaksanu laittaa hiuksia aka ne on suorat. (Poikatukka...)

Nyt riitti, mä meen nukkumaan.

Hauskaa viikon alkua!

xoxo,

Anna

kuva täältä


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti