lauantai 30. maaliskuuta 2013

Ootteko koskaan miettineet, että sanan "easter" ns. suora suomennos on "idempänä"?

Melkein unohtui.



Hyvää pääsiäistä lovelies! 

(Jätän suosiolla kaikki ah-niin-hauskat "munarikasta pääsiäistä heh heh"-toivotukset muille. Sen sijaan keskityn tohon pikkupupuseen. Kattokaa nyt miten söpö se on! Pikkupupunen siellä kurkkii, tui tui tui!)

Alan olemaan yhä vakuuttuneempi siitä, että joku maailman söpöin pupuvauva haluaisi aivan varmasti muuttaa mun luo.

Sitten me yhdessä telmittäisiin tossa mun matolla ja kujerreltais toisillemme ja se saisi jonkun maailman söpöimmän nimen (esim. Tupuna. Tai Taavetti) ja kaikki tietäisi, että "joo Annalla on se maailman suloisin pupu". Ja siitä pupusta tulisi vähintään yhtä söpö kuin mitä Sissi oli. Välillä iskee kova ikävä sitäkin pientä puputtajaa mutta onneksi tiiän, että sillä on nyt hyvä olla. Ja mulla on nyt yksi pieni pupuenkeli seurailemassa mun touhuja. 

Puput on vaan maailman söpöimpiä eläimiä, siitä ei pääse yli eikä ympäri.

Mä aion haaveilla pupuista (ja kenelleköhän tääkin tuli ton ylläolevan tekstin jälkeen muka yllätyksenä?), yrittää opiskella edes vähän (oon taas tänään ollut auttamattoman keskittymishäiriöinen) ja syödä. Sekä ruokaa että suklaata. 

Pääsiäisen kunniaksi kehotan teitä samaan.

Aurinkoisin terveisin,

Anna

ps. kuva täältä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti