perjantai 16. elokuuta 2013

Salaisuus paljastuu (oli jo aikakin)

Nyt on sellanen juttu, että saa jäädä kaikki Flow-päivitykset ja kuvatulvat ja tarinat elämästä viimeisten viikkojen ajalta. Niiden aika olkoon vaikka viikonloppuna.

En tiedä muistaako kukaan, kun tossa joku aika sitten mainitsin sivulauseessa että nyt on tapahtumassa ns. siidei juttui eli jotain kivaa ja että kohta kerron kaiken ja läpätilää.

No.

Nyt kun mä vihdoin voin paljastaa että

MEITSI LÄHTEE NELJÄKSI KUUKAUDEKSI LONTOOSEEN!!!

!!!

Kyllä. Kyllä. VITTU KYLLÄ.

AAAAAAAAAA.

!!!

Oon niin valtavan innoissani, etten tiedä miten päin olisin. Menolento varattiin tiistaina ja kahden viikon päästä lauantaina koittaa lähtö.

Oon toki itse tiennyt asiasta jo pitkään, mutta nyt vihdoin kaikki on niin sataviisitoista prosenttisen varmaa, että uskallan siitä vihdoin ulkomaailmallekin hehkuttaa. Mä oon jotenkin salaa pelännyt, että entä jos koko juttu jostain käsittämättömästä syystä x kaatuukin, enkä pääsekään lähtemään. No, lähtö on kahden viikon päästä ja mulla pidennetty matkavakuutus että eiköhän tässä nyt aikalailla olla menossa.

Niin siis joo, pitäisi tässä varmaan kertoakin että mitäs mitäs. Mä tosiaan lähden Lontooseen au pairiksi. Mun perheessä on kaksi lasta, 5- ja 6-vuotiaat tyttö ja poika ja koko perhe vaikuttaa ihanilta kun ollaan niiden kanssa skypeilty. Ekalla "tapaamiskerralla" lapset esitteli niiden uusia tennismailoja ja sanoinkin host-vanhemmille että lapset on ihan varmasti parempia tenniksessä kuin mä. Mähän oon siis ihan kädetön, mitä tulee mihinkään pallopeliin. Mun osumatarkkuus on suunnilleen yhtä hyvä kuin Tansanian sijoittuminen jääkiekon MM-kisoissa. (Ja kyllä, tiedostan, ettei ko. maalla ole edes kisajoukkuetta.) Se kertoneekin ehkä tarpeeksi mun motorisista taidoistani.

Oon näillä näkymin Lontoossa vuodenvaihteeseen ja sen jälkeen oon luvannut vuokranantajille tulla takaisin, eli ainakin kääntymään tuun. Suunnitelmia on ja ei ole, mutta mä en jaksa stressaa!

Nyt pakko mennä nukkumaan, huomenna lähtö suoraan töistä isin luo. Luvassa koko sisarusparven voimin vietettyä kultaakin kalliimpaa perheaikaa, ruokaa, viiniä ja lojumista isin ja sen avovaimon lukaalissa. Me vietetään myös samalla kevyesti mun läksiäisiä.

Herranjumala mä lähden Lontooseen!

Vain taivas tietää, mitä kaikkea mulla on edessäni. Mutta yksi asia on varma:

it's gonna be goddamn amazing!

xx,

Anna


5 kommenttia:

  1. OIIII MITEN HUIPPUU OON SUPERKADE!!!111<33 kuulostaa niin mahtavalta ettei tosikaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lottaa oot ihana<3 Mut hei neiti Brysseli, kukas se onkaan ite lähössä ihan kohta reissuun?

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Hihii! Mut arvaa onks matkakuume noussu ihan uusiin sfääreihin kun tsekkailee sun tuoreita (ja mielettömän siistejä) matkakuvia? ....no on!

      Poista
    2. hahah! (tack!) niil on muhun kyllä sama vaikutus, vastahan täs on kuukausi suomessa oltu ja nyt jo vähän menojalka vipattais... onneks köyhyys pakottaa olemaan aloillaan taas vähän aikaa. :D

      Poista