sunnuntai 22. syyskuuta 2013

Elämä on sarja oppitunteja, jotka ymmärtääkseen ne täytyy elää


Ei-niin-mukavia hetkiä kuluneelta viikolta:

- monen päivän paha mieli erään tahattomasti aiheuttamani vahingon takia

- neljän tunnin yöunien jälkeen koko päivän vainonnut univelka

- se suunnaton koti-ikävä, joka mut valtasi kun tänään illalla istuin junassa matkalla keskustasta kotiin, kuuntelin Radio Helsinkiä puhelimesta ja muistin, että mun suosikkiklubi viettää tänä iltana 4-vuotissynttäreitään 1800 kilometrin päässä. Ilman mua.


Ihania hetkiä kuluneelta viikolta:

- kävin ensimmäistä kertaa yksin paikallisessa isommassa ruokakaupassa, ihan vain ihmettelemässä ja ostin keksisuklaalevyn. Karkkivalikoima täällä on surkea, joten oli vähintäänkin oikeus ja kohtuus että suklaa oli ihan laittoman hyvää.

- perheen tyttärellä oli eräänä aamuna paha mieli ja ensimmäistä kertaa hän turvautui muhun. Pikkuinen nyyhkytti ja halasi mun reittä ja häntä lohduttaessani iski suunnaton ilo siitä, että ehkä vihdoinkin olen ylittänyt pikkutytön suojamuurin.

- muistin jälleen kerran, että rehellisyys maan perii ja että se kannattaa aina

- Suomi-girls ja sushia. Oon tutustunut muutamaan mielettömän kivaan suomalaiseen tyttöön ja oltiin torstaina susheilemassa JA drinkeillä JA vähän vahinkobailaamassa. Hyvä ilta.

- Skype-puhelut rakkaiden ihmisten kanssa

- tajusin välillä takaraivossa hiljaa jyskyttäneen pelon siitä, että mun täällä olo vaikuttaisi jotenkin negatiivisesti mun ystävyyssuhteisiin, täysin turhaksi, kiitos parin yksinkertaisen tekstiviestin. Tätä seurasi muutama väistämätön onnenkyynel ja hiljainen niiskutus.

- lämpimät, aurinkoiset päivät Lontoossa

- no ne suosikkiklubin synttärit (...ja mikäköhän lauantaisin Kampissa pyörivä disko mahtaakaan olla kyseessä? TÄÄ ON VAIKEE). Ihanaa, että se on pyörinyt jo neljä vuotta aikakaudella, jolloin baareja kaatuu pari kuukautta avaamisen jälkeen.

- erään kiinnostavan henkilön tapaaminen (hihi ja apua ja katellaan ja no siis se on aika kiva)

xx,

Anna

ps. kuvia ilmaantuu jahka vaan se usb-johto saadaan tänne perille



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti