lauantai 27. joulukuuta 2014

So that was Christmas

Terveisiä täältä landelta!

Vietän viimeistä päivää täällä Saimaan rantamilla ja palaan huomenna kaupunkiin. En yrityksestä huolimatta saanut kouluhommia valmiiksi ennen joulua, joten olen niitä naputellut menemään muutamana päivänä, mutta en jaksa masentua siitä. Jouluaaton ja -päivän pyhitin levolle ja perheelle ja mieli onkin levännyt ja olo mitä rentoutunein.

Meidän perheessä ei olla enää vuosiin jaksettu stressata joulusta tai lahjoista ja tärkeimmäksi asiaksi onkin noussut hyvä ruoka ja kiireetön yhdessäolo. Mäkin olen jo monta vuotta ollut sitä mieltä, että lahjoja on kiva ostaa, mutta niiden ei jouluna tarvitse olla mitään huimia - tärkeintä on ajatus.

(Olenko mä ihan totta maailman ainoa ihminen, joka tykkää saada lahjoja vähintään yhtä paljon kuin mitä pidän niiden antamisesta? Joka tuutista kun tuntuu puskevan vaan sellaista "en mä niiden lahjojen saamisesta niin tykkää, mutta RAKASTAN antaa lahjoja!" -asennetta. Siis ei siinä mitään, ei todellakaan, mutta kyllä mä voin aivan rehellisesti myöntää, että mä rakastan lahjojen saamista. Mun lähipiiri osuu niissä aina napakymppiin joten niiden mieluisuudesta ei ikinä ole epäilystä. Call me a selfish bitch, mutta mä rakastan lahjottavana olemista.)

Ja vaikka olenkin hoidellut koulujuttuja näin lomalla, mulla on ollut hyvä flow niiden suhteen eikä yhtään stressiä. Uskomatonta mutta totta, mä olen onnistunut olemaan supertehokas ja käyttämään valitsemani pari tuntia tehokkaaseen työskentelyyn (ei todellakaan mikään itsestäänselvyys tän mimmin kohdalla).

Oon syönyt usein ja paljon, mutta en kertaakaan sellaisia jäätäviä ähkyjä joka tulee aina laivan buffetin jälkeen. Ollaan myös litkitty punkkua ja punkkuglögiä ja kahvia. Ja suklaata. Tää on ollut aivan täydellistä.

Käytiin myös faijan ja siskon kanssa salilla eilen. Minä ekaa kertaa kahteen viikkoon ja kuulostakoon cheesyltä, mutta voi hitsit mä olin kaivannut sitä! Duuni ja kouluhommat ovat syöneet viime aikoina niin paljon mun aikaa, etten oo ehtinyt kuin haaveilemaan urheilusta. Just nyt lihaksia polttaa ja oon varmaan sekopää, mutta se tuntuu niin hyvältäääääääääää.

Jep. Olen virallisesti seonnut.

Etenkin koska suostuin lisäksi tänään faijan kanssa lyhyelle palautuslenkille vaikka en oo juossut sitten elokuun. Kuusi kilometriä myöhemmin olo oli mitä mainioin (?!?!?! olen yhtä yllättynyt kuin tekin).

Kyllä. Virallisesti lost my mind.

Seuraavaksi edessä kotiinpaluu huomenna aamulla ja sitten pari vapaapäivää, jotka aion kuluttaa ainakin osittain juurikin noiden kouluhommien parissa ja nauttia vuoden 2014 viimeisistä päivistä (been quite a year, pitänee tehdä jonkin sortin yhteenvetoa tms.)

Toivottavasti teilläkin on ollut ihana joulu, missä sen sitten vietittekään! Loma on tehnyt mun kohdalla tehtävänsä.

Paljon rakkautta minulta teille kaikille.

xx,

Anna

ps. kuvattiin siskojen kanssa, joten kuvamateriaalia coming up!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti