perjantai 23. tammikuuta 2015

Löhö-perjantai


Nyt on kuulkaa kuomat sellainen homma, että minä, Anna Elviira, olen täysin ajan tasalla koulutehtävieni kanssa. Tätä tilannetta en ole kokenut sitten viime marraskuun. Olen tehnyt kaikki rästissä olleet tehtävät (ja voin paljastaa, että niitä oli ihan helkkaristi) ja jo suurimman osan tämänhetkisistäkin. Yksi lyhyehkö ruotsin teksti odottaa kirjoittamistaan, mutta sen jätän huomiselle (tai jos heittäydyn aivan villiksi, ehkä jopa sunnuntaille!).

Mä olen aivan tavattoman tyytyväinen itseeni juuri nyt. Mulla oli tossa marras-joulukuussa sellainen pieni orastava hetki, jolloin kelasin että ei tästä töiden ja avoimen yliopistojen opintojen yhdistämisestä tule yhtään mitään ja että vedän itseni ihan just piippuun ja että ei tässä ole mitään järkeä. Onneksi hetki meni ohi, sain käärittyä hihat, vedettyä happea ja tartuttua hommiin. Se vaati loputtomasti läppärin nakuttamista, hiukan valvomista, vähän kyyneliä, paljon kahvia ja rutkasti läheisten "sä pystyt siihen, oot paras" -tsemppausta.

Vaikka mä olen edelleen flunssassa, tein pari kouluhommaa loppuun aamulla ja toinen maailman ihanimmista siskoista tarjoutui tekemään mulle lämmintä keittoa, jota sitten yhdessä makusteltiin samalla kun vaihdettiin kuulumisia. Nyt kello lähenee kahdeksaa, mulla on kahvikuppi kädessä ja villasukat jalassa ja mikä parasta: ei kuulkaa stressistä tietoakaan!

Tää on yksi parhaista tunteista ikinä!

Nyt kelpaa avata telkkari, heittäytyä löhöilemään sohvalle ja syödä vähän jäätelöä. Nollata pää tekemällä kaikkea muuta paitsi koulujuttuja. Mä olen ihan tosi onnellinen juuri nyt.

Ihanaa perjantaita, vietätte sen sitten kylillä remuamassa taikka kotona löhöten!

xx,

Anna

2 kommenttia:

  1. Ei voi kyllä muuta kuin ihailla sun päättäväisyyttä ja jaksamista! Onneks olkoon koulukaaoksen selvittämisestä! :)

    P.S. Mäkin aion kohta syödä jäätelöä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei ää, kiitos Helena! :) Onneks opiskelu on kuitenkin pääosin kivaa niin se jaksaminen ei oo niin vaikeeta.

      ps. Jätski = parasta!

      Poista