tiistai 17. maaliskuuta 2015

4REALZ: REVONTULIA STADISSA


Ai mitä oli?

Ihkaoikeita revontulia!!

Ai missä oli?

Helsingin taivaalla, juuri nyt, tiistai-iltana!


Mä en kestä! Mä oon ollut monta kertaa Lapissa, mutta en monista hartaista toiveistani huolimatta ole vielä koskaan nähnyt omin silmin revontulia. Ja nyt niitä on täällä, Etelä-Helsingissä asti!

Seisoin just yli vartin meidän kattoterassilla vaan ihailemassa tota valojen tanssia. Varmasti joo ne on värikkäämpiä ja isompia ja näyttävämpiä esimerkiksi Lapissa tai Norjassa (tai Alaskassa tai missä ikinä ne ei oo superharvinaisia), mutta kyllä allekirjoittanut on ihan superfiiliksissä jo noistakin!

Niin tajuttoman siistiä että ei mitään rajaa!!

Jos luette tätä reaaliajassa, lopettakaa tähän ja äkkiä ulos (musta ne näkyy myös ihan siis eri puolilla Suomea)! Tota näkyä ei pitäisi kenenkään missata!

ÄÄÄÄÄ voiko tästä edes olla näin haipeissa?

Luonto ja universumi on kyl ihan käsittämättömän huikeita juttuja.

xx,

kaupunkilaistyttö Anna, joka on "fiiliksissä, fileis fileis fileis"

2 kommenttia:

  1. Heei, tää ei nyt liity aiheeseen millään tavalla, mutta tuli vaan mieleen kun kattelin nuita Au pairit Lontoossa- uusintoja, niin mitä teit sun Suomikämpän kanssa kun lähit sinne Lontooseen? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! Mä alivuokrasin asuntoni. En millään tahtonut luopua mun lukaalista (ja sitäpaitsi asunnon metsästys Helsingissä on kaoottista, etenkin jos haluaisi asua säädyllisellä vuokralla edes palttiarallaa keskustan tuntumassa), joten juttelin mun vuokranantajien kanssa ja sain luvan etsiä asuntooni alivuokralaisen. Mun Lontoo-ajan täällä siis asusteli eräs perhetuttujen tytär :)

      Poista