maanantai 13. huhtikuuta 2015

Päivän asu: maanteiden valtias


Niinhän siinä sitten jälleen kävi, että viikonloppu vei mennessään.

Vietin perjantain kotona sohvalla Rouva Bovary -kirjan kanssa. Kirja oli hyvin hidaslukuinen vaikka yleensä mä olen nopea lukija. Muutenkin kyseinen teos oli hieman haasteellinen ja koetteli mun hermoja hidastempoisuudellaan. Onneksi noi kirjallisuustieteen opinnot pakottaa välillä poistumaan omalta mukavuusalueeltaan ja tutustumaan myös sellaisiin teoksiin, joiden kirjoitustyyli ei itse ole tottunut.



Perjantaina iltapäivällä hyvä ystäväni soitti ja ilmoitti tulevansa hakemaan mut kahville Kaivariin. Aurinko, hyvä seura ja raitis ilma tekivät tehtävänsä ja oli huomattavasti parempi fiilis palata sohvalle lukemaan.


Lauantain vietin töissä. Illalla juhlimme rakkaan ystäväni syntymäpäiviä ja muistin taas kuinka eri tavalla hauskaa on bailata kundiporukassa.

Sunnuntaiaamuna suuntasin brunssille perheemme naisten ja siskon komeamman puoliskon kanssa, jonka jälkeen kipitin illaksi töihin. Olin jo lauantaina päättänyt, että menen sunnuntaina salille suoraan töistä, oli dagen efteriä tai ei. Varsinainen heikotus ei onneksi osunut mun kohdalle missään vaiheessa, mutta se väsymys! Mun unentarve on nimittäin kuluneen vuoden aikana kasvanut ihan räjähdysmäisesti. Mä voin helposti nukkua yhdeksän tunnin yöunia ja ottaa vielä päivänokoset päälle. Toki siihen on saattanut vaikuttaa sekä treenaamisen että opiskelujen aloittaminen, jotka molemmat vaativat energiaa ihan uudella tavalla.

Pidin kuitenkin pääni itseni kanssa ja treeni kulkikin hyvin, jäykistä lihaksista ja väsymyksestä huolimatta. Ja voin kertoa, että uni tuli illalla heti kun sain pään tyynyyn.




Tänään suuntaan illaksi töihin, mutta sitä ennen luvassa on vielä vähän lukemista. Ajatuksissa on myös kirjoitella vähän noista mun avoimen opinnoista, ne kun alkaa palttiarallaa olla kasassa, mikä tuntuu samaan aikaan sekä oudolta että uskomattoman helpottavalta. Olen jo alkanut tottua tähän opiskeluun ja vastahan mä ne syksyllä aloitin, mutta toisaalta on tosi hyvä fiilis, että on oikeasti saanut niin paljon aikaiseksi.

(Hiusten harominen oli näköjään kova juttu näitä kuvia otettaessa reilu viikko sitten.)

Asudetaljit:

Takki: Volcom
Huivi: Acne
Kengät: Acne
Laukku: Furla
Teeppari: tuntematon, saatu ystävältä
Farkut: H&M
Helmet: äidin vanhat

xx,

Anna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti