sunnuntai 29. marraskuuta 2015

Sunnuntaihauska: ommattu mun siskoille


Tämä sunnuntai-ilta on ollut mitä mainioin. Olin aamun ja iltapäivän töissä ja kotiin päästyäni siivoilin hiukan. Olen luultavasti tullut joskus maininneeksi, että siivoaminen on musta IHANAA. Yhtään liioittelematta voin sanoa siivoamisen olevan mulle yksi parhaista mielenrauhan tuovista terapiamuodoista.

Joo, taidan myös olla hiukan, hmm, out of my mind, jos asian yrittäisi ilmaista vähän somemmin.

Kuten lähipiirini (ja epäilemättä myös te kaikki siellä, since tää ei todellakaan ole ensimmäinen kerta kun mainitsen asiasta) tietää, mun kotona on about aina siistiä. Joo, treenivaatteet saattavat olla kuivumassa tuolin selkänojalla ja tiskialtaassa saattaa olla lautanen ja pari mukia, mutta yleisesti ottaen mun kotona on aina siistiä luokkaa "ai presidentti tulee käymään? Ok.". Oon huomannut, että mun on vaikea keskittyä, jos ympärillä on sotkuista. Kaoottinen ympäristö tietää mun tapauksessa kaoottista mieltä, joten harmoninen koti = harmoninen fiilis.

Pienen siivoilun jälkeen keitin itselleni kupillisen kahvia ja asetuin sohvalle lukemaan antiikin Kreikan ajan kirjallisuutta, koulujuttuja siis. Enkä ole täällä tainnutkaan mainita, että ostin jokunen hetki sitten kuusi maailman kauneinta juomalasia. Sellaisia kuvioituja kristalli-look-a-like -laseja. Ne on niin kauniita ja rakastan niitä ja juon nykyään kahvinikin niistä, koska ne on niin nättejä. Siis miten fiiliksissä voi ihminen olla juomalaseista? Ilmeisesti hyvin paljon, koska olen nyt esitellyt niitä jokaikiselle asunnossani vierailleelle tyypille. Tulee multa jotenkin tosi luonnostaan se niiden mainitseminen:

"Voisin keittää kahvia, on maitoakin jos käytät JA OO KATO MILLASIA LASEJA OSTIN EIKS OOKIN NÄTTEJÄ?"

Myöhemmin syötiin vähän illallista miehen kanssa ja katsottiin eka Nälkäpeli. Ja välillä avattiin ikkuna, kuunneltiin sadetta ja oltiin maailman onnellisimpia siitä, että voi hyvällä omallatunnolla vaan sluibailla kotona ja katsella leffoja. Sluibailu tuntuu aina paremmalta, jos ulkona on mälsä sää.

Mutta koska on sunnuntai, se tietää myös jokaviikkoista sundau funday -osiota. Mietin jo eilen, että mille olen nauranut viime aikoina. Kun ensimmäinen vastaus oli mun ja siskon snapchat-videot, totesin, että pitänee keksiä jotain muuta. Ja sitten muistin, mille ollaan siskojen kanssa naurettu miljoona kertaa kun oltiin kyläilemässä äidin luona ja kun pikkusiskoista vanhempi asusteli hetkisen täällä mun pienessä Punavuoren lukaalissani.

Grumpy Cat naurattaa meistä kolmesta siskoksesta etenkin pikkusiskojani (tässä vaiheessa meidän broidi yleensä nauraa vatsa kipeänä meille kolmelle). Ja koska molemmat siskoni ovat herätessään oikeita pikku päivänpaisteita JA koska kumpikin osaa imitoida Grumpy Catia paremmin kuin kukaan muu, jonka olen tavannut.



Tän alemman kuvan mun pikkusiskoista vanhempi esitteli mulle noin viikko sitten. Ja koska sisko imitoi myös tän, oon nauranut sille ever since. Mä en tiedä teistä, mutta kukaan mun kaveripiirissä ei pystyisi lukemaan allaolevaa kuvaa tai muuta vastaavaa neutraalilla äänellä. And that's what makes it hilarious.

Siskot (ja niiden veli), ootte rakkaita.


Me aiotaan miehen kanssa keittää vielä vähän glögiä ennen höyhensaaria. Ihanaa loppuiltaa tyypit!

xx,

Anna

PS. Kuvat 9GAGin syövereistä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti