keskiviikko 23. joulukuuta 2015

All is calm, all is bright


Käytiin maanantai-iltana poikaystävän kanssa katsomassa uusin Star Wars. En sano muuta kuin että HERRAMUNJEE, menkää äkkiä katsomaan, se on huikea!

Olen myös huomannut useaan otteeseen, että ajantajuni eli tuttavallisemmin käsitykseni siitä, mikä viikonpäivä on, on jo kadonnut tyystin.

...mistä päästäänkin siihen, että on ihanaa olla lomalla! En ottanut oikeastaan laisinkaan työvuoroja loman ajaksi, koska 1) tahdon oikeasti lomailla 2) pitäisi saada vähän roikkumaan jääneitä kouluhommia pakerrettua. Tosin koulujuttuja ajattelen seuraavan kerran vasta ensi viikolla, kun kotiudun taas kaupunkiin.

Vietämmekin paremman puoliskoni kanssa joulua erillään, hän omansa ja minä oman perheeni kanssa. Saatoin hänet eilen Kamppiin ja kun istuimme bussiterminaalin lattialla vierekkäin seinään nojaten, hetken aikaa kuvittelin, että olemme seikkailemassa. Liekö syynä ollut poikaystävän rinkka vai se, että joimme oudon makuista, mate-uutteesta tehtyä limpparia, joka jostain syystä toi mieleeni Australian vai oliko syynä terminaalin lattialla istuminen (en edes muista milloin olen viimeksi istunut julkisen tilan lattialla!), mutta sillä hetkellä olisimme voineet olla bussiterminaalissa missäpäin maailmaa tahansa. Melbournessa, Bangkokissa tai vaikka Santiagossa. Ajatus kutkuttaa minua edelleen.

Ja koska jostain jännittävästä syystä en ole asiaa vielä täällä hehkuttanut, niin hehkutanpas nyt pikaisesti: viimeviikkoisessa videopostauksessa mainitsin odottavani Flow:n ensimmäisiä artistikiinnityksiä. Tulihan sieltä vaikka ja mitä, kuten Jamie xx ja M83 (ja paljon monia, joista en ollut koskaan kuullutkaan), mutta kirsikkana kakun päällä Flow tuo vihdoin Suomeen yhden lempibändeistäni, CHVRCHESin! Olin ja olen edelleen aivan käsittämättömän riemuissani! JEE!



Mukavaa on myöskin se, että alan vihdoin ja viimein olla kokonaisvaltaisen rauhoittunut joulunviettoa varten. Stressiä on pukannut yhdestä jos toisestakin syystä, mutta vihdoin eilen illalla koitti se hetki, kun päätin nakata kaikki ylimääräiset mieltä painavat asiat ikkunasta ulos. Mutta koska minä olen minä, hoidin vielä tänään aamulla viimeiset joululahjahankinnat (tosin kiireettömästi ja ilman stressiä) ja iltapäivällä sanoin moimoit Stadille ja hyppäsin junaan. Nyt istun nuorimman pikkusiskon sängyllä ja joulunvietto on virallisesti alkanut. Ensimmäiset joulusuklaat on syöty ja sana "lautapelit" mainittu.

Ihanaa, rauhallista ja onnen täyttämää joulua teille kaikille!

xx,

Anna


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti