keskiviikko 30. marraskuuta 2016

Happy times


Mä olen muutaman kuluneena päivänä ollut tosi onnellinen. Mä meinasin kirjoittaa, että en minkään erityisen syyn takia, mutta toisaalta sitten, tarvitseeko onnellisuuteen olla jokin erityinen syy? Kyllä ne pienetkin jutut on ihan riittäviä ja ehkä niiden on myös hyvä olla. Ei kai sitä turhaan sanota, että loppujen lopuksi kukin meistä huomaa, että just ne pienet asiat olivatkin niitä isoja asioita.

Mulle pieniä isoja asioita ovat viime aikoina olleet

*se, että mun rakkaimmat ystävät täällä käyttivät hyvän tovin keskustellakseen Whatsapp-ryhmässämme siitä, pitäisikö kirahvin käyttää kravattia kaulansa ylä- vai alaosassa.

#trulyimportant #eläimetonparasta #jeesaakirahvia

*se, että yksi mun tärkeimmistä ystävistä oli viikonloppuna kylässä täällä ja vaikka me ei olla aikaisemmin vietetty putkeen noin montaa päivää yhdessä, se oli ihanaa. Ja helppoa. Pystyttiin olemaan hiljaa ja pohtimaan omia juttujamme kun siltä tuntui, eivätkä puheenaiheet ottaneet loppuakseen. Helena on ihana, vähän hassu ja niin viisas ystävä. Ja nyt meillä on samanlaiset villapaidatkin! Ensimmäistä twinning-päivää odotellessa!

*tänpäiväinen saksan tunti. Saksa on aina ollut mulle hiukan hankala kieli ja tässä periodissa meillä on ääntämis- ja puheosuus koko syksyn kestävästä kurssistamme. Ensimmäisellä tunnilla joitain viikkoja sitten teki mieli itkeä, kun sekoilin sanoissa ja vahingossa puhuin ruotsia, vaikka yritin miettiä sanomaani saksaksi. Tunsin itseni surkeaksi ja epäonnistuneeksi. Onneksi meillä on kuitenkin tosi kiva pieni ryhmä ja mitä ihanin opettaja. Pidin tänään kurssiin kuuluvan lyhyen, matka-aiheisen esitelmän (kerroin Lontoosta ja host-perheestäni ja kohteliaista ihmisistä) ja se meni tosi hyvin. Muutenkin tunti oli tosi kiva. Vaikka en sitä olisi ensimmäisen tunnin perusteella uskonut, olen lähtenyt kaikilta muilta tunneilta suu korvissa.

*mulla on jonkun verran koulujuttuja jäljellä, mutta just nyt ne ei stressaa mua juurikaan. En mä oikein itsekään tiedä, johtuuko tää kaikki lähenevästä joulusta vai mistä, mutta jotenkin mä en vaan jaksa käyttää aikaani stressaamiseen. Mä saan kaiken tehtyä, kyllähän mä sen tiedän. Ja asiat järjestyy aina, ihan aina.

*Gilmoren tytöt. Olen vasta ensimmäisessä tuotantokaudessa, mutta pikkuhiljaa olen ihastunut tuohon höpsöön tv-sarjaan. Ja niilläkin on kohta joulu Star's Hollowssa.

*perhe ja poikaystävä. Ne ovat mulle niin tärkeitä ja niin hyviä ihmisiä. Ja kovin rakkaita.

*no se joulu. IHANAA, kun tulee joulu. Mä olen totta puhuen vähän huono polttamaan kynttilöitä ja soittamaan joululauluja, mutta mielessäni mä kyllä fiilistelen joulua ja sen odotusta ihan kybällä. Aion myös tänä vuonna etsiä "ugly christmas sweaterin" itselleni. Mieluiten punaisen. Muutama ehdokas löytyi jo. Ne ovat niin kauheita, että ovat jo hauskoja ja tavallaan jopa vähän siistejä.

*uusi kausi-Blossa. Maultaan hieman savuinen ja aavistuksen jopa tujakka, mutta etenkin lämpimänä jotenkin ihanan turvallinen. Ja pullo on niin kaunis. Kuten aina.

Mä olen tosi tosi onnellinen juuri nyt. Mietin tossa aikaisemmin, että olisipa helppoa olla kissa. Kun on hyvä olo, voisi vain kehrätä ja purista kovaan ääneen. Mutta ehkä mä sit vaan jatkan hymyilyä ja onnellista huokailua.

xx,

Anna

P.S. Kirahvin kuva täältä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti