lauantai 7. tammikuuta 2017

Viime aikoina on hymyilyttänyt


-HSL:n "Aforismeja raiteilla" eli niissä sporien sisällä olevissa näytöissä näkyvät aforismit/riimittelyt/runot (kulkeekohan se vielä tolla nimellä?)

-keskustan jouluvalot JA STOCKAN JOULUIKKUNA (en kestä miten söpö se joka vuosi on! Kaikki ne eläimet ja niiden kotimökit!)

-se, ettei ole enää vuosiin tarvinnut yrittää tehdä vaikutusta kavereihin kulkemalla paukkupakkasessa liian vähissä vaatteissa ja takki auki

-poikaystävän olemassaolo

-se, miten kaunista joka paikassa on kun on lunta

-kun lähijunassa laitapuolen kulkijan näköinen mies alkoi jutella sujuvalla englannilla vastapäätä istuneelle, englantia lapselleen puhuneelle naiselle ja kaksikko keskusteli iloisesti koko matkan

-tulppaanikausi on täällä taas!! #parasta

-omissa lähikaupoissa käyminen. Tekee mieli vaan jutella kaikille kassatyöntekijöille ja kertoa miten ikävä mulla näitä putiikkeja on ollut

-ihan megaonnistuneet, itsetehdyt (!!!! true story) bataattiranet

-Pokemon Gon pelaaminen, nappasin tällä viikolla Gyaradoksen!

-se, kun oltiin poikaystävän kanssa Tennarissa katsomassa Rogue 1 ja voitettiin ennen leffan alkua jostain HTC Plus1:n onnenpyörästä/kymppitonnista/arvonnasta jättipopparit ja korillinen cokista. Me ei edes tiedetty, että tollanen arvontahässäkkä oli ja eikä me ikinä voiteta mitään! Voitto-cokiksia juodaan edelleen.

-se, kun palautin eilen kaksi (toivottavasti) viimeistä Uppsalan vaihtari-opintoihin liittyvää esseetä, joiden parissa olen ahertanut viimeiset kolme päivää

-ylipäätään elämä ja Helsinki

xx,

Anna

2 kommenttia:

  1. mä en kestä kun oot niin ihanan positiivinen ihminen! mä salaa toivon, että joskus kävelisit kadulla vastaan, ku asustelen melkein naapurissa kampissa, ja meistä tulis bestiksiä. tai no ei välttämättä ees bestiksiä mut vaikka hyvänpäiväntuttuja. ihanaa loppuvuotta! :*
    - elisa

    VastaaPoista
  2. Mä en kestä miten IHANA kommentti, kiitos Elisa! Oon useana päivänä muistanut tän ja tullut ihan superiloiseksi! Jos joskus tuun vastaan kadulla, niin tuu ihmeessä sanomaan moi (äläkä välitä jos vaikutan vastaantullessa poissaolevalta, mulla on tapana kävellessäni vaipua ihan vahingossa aina syvälle omiin ajatuksiini). Sit voitais olla ainakin hyvänpäiväntuttuja! :) Ihanaa tammikuuta sulle!

    VastaaPoista